shop 'til u drop



Strappy Button Dress by Rare**Petite Grunge Flag Hotpants


Alltså aklfafkldgkdnklasfglag *andas Anni* asfjksdfkdigjskflafkasikljklbbbvd. Min mor och far har valt att ta en weekend i London så dem befinner sig just nu där. Själv har jag inte shoppat ett klädesplagg på månader och gjorde misstaget att gå in på topshops hemsida. Ni som aldrig varit i London kan jag berätta att affären där är ENORM. Och då menar jag ENORM.

Har precis skickat iväg 5 sms till dem som låter ungefär såhär: "förresten, jag behöver verkligen en tunika" "Om ni hittar några snygga bruna mocka shorts så tycker jag det är fint" "skinnshorts är så jäkla snyggt" "Om ni ska till någon marknad kan det finnas billiga snygga ringar" "sista smset lovar... mina svarta jenas är spruckna i baken så har inga svarta jeans :(".

Nu ska jag tröstäta. Vill till Londres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0