hopp står skrivet i väggen men blickar stannar vid golvet




Ska strax börja städa här hemma, så jävla tråkigt så jag dör. Men är i så stort behov av pengar så gör vad som helst (eller okej... inte riktigt). Men väntar med att börja tills mamma kommer hem med godiset. Lät som en bil kom nu så förhoppningsvis är det hon! Gjorde en tvål förresten på Alternativ medicinen, var fin på ena sidan i alle fall! haha

Efter skolan tog jag och Malin en fika, var eeeevigheter sedan jag fikade så kände att jag fick unna mig det. Känner också ett stort shoppingbehov, har inte köpt någonting det här året (låter länge när man säger så, haha). Nej, kanske man borde börja så jag blir klar med städningen i någorlunda tid och får slappa lite ikväll i alle fall! Hörs sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0