bilder från nyår 2010-2011

när jag ser bilderna sedan nyår kan jag dra slutsatsen att jag är extremt ofotogenisk och det var en grym nyår!










haha, lets twiiist! har en video från detta, som jag skrattade när jag kollade på den, haha









Har precis gått igenom lite min ekonomi det närmsta 6 månaderna. Fy fan vad jag kommer vara tråkig de närmsta halvåret, haha. Om jag vill ha råd till att göra allt det jag vill göra i sommar ska jag inte röra studiebidraget ett dugg, hur nu detta ska gå. Kommer att få leva fattigt, extremt fattigt... haha.

Nu till något roligare, gårdagen var jättemysig! Trots mitt misstag med klockan. Jag och Malin. J var och åt på Harry's, sedan såg jag att filmen började strax så Malin hann knappt äta upp. Vi gick till bion och jag kollade på klockan "ja, bion börjar om 5 minuter... eller vänta... neeeeeeeeej, den börjar om 1 h och 5 minuter", haha. Filmen var GRYM (The town) se den!

Kommentarer
Postat av: Lina

haha, bilderna på mig kan man ju cencurera... Men det är bra att du har kameran med dig Anni. Dig kan man alltid lita på! ;)

2011-01-05 @ 20:22:37
URL: http://liinniizz.blogg.se/
Postat av: Anni

sv: LIINNAA, det är verkligen inget fel på bilderna med dig! Riktigt snygg! Haha ja sånna här fina minnen vill man ju allt spara på kort ;D <3

2011-01-06 @ 03:43:42
URL: http://heyanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0