Day 12- Why did you start blogging?

Det var så att min vän Lina började... haha. Så läste jag hennes blogg och var (är) helt inne i den, och tyckte den var skitrolig. Så jag tänkte att jag skulle starta en egen. Så gjorde jag det och har nu bloggat i nästan 4 år tror jag (shit *ångestförtidengårsåfort*). Jag tyckte det var riktigt kul och tycker fortfarande det. Sen började jag nog också för jag ville gärna komma ihåg vad jag hade gjort, och det är ganska kul att sitta och läsa igenom vad man gjorde vid den här tiden för 2 år sedan! Ja, det var nog det. puss

Kommentarer
Postat av: Lina

haha, naw anni! jag är glad att jag började blogga för att du sedan började så att jag har något att läsa och bli underhållen, hahaha

2011-01-14 @ 19:15:58
URL: http://liinniizz.blogg.se/
Postat av: Anni

sv: hahaha jag är glad att du började så jag har något att läsa och bli underhållen, hahah ;D <3

2011-01-15 @ 01:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0