Day 18- Plans/dreams/goals you have

Dream,,,cute,text,dream,dreams,life-df0d13357fd99ae1a78d250504fc4500_h_large
709_large
Har en jädra massa planer och drömmar och mål. Planer för dem närmsta månaderna är Helsingborg om någon månad, Holland i april, Magaluf i juni, fira alla mina underbara vänner som tar studenten, gå ut 2:an, och bara ha en jävligt rolig vår. Mål är att jag ska spara pengar som fan (måste sluta svära) och att jag ska försöka njuta av tiden även fast jag har så mycket roligt att se fram emot. Att försöka ta vara på veckorna när jag inte har så mycket planerat.

Och mina drömmar kan jag skriva en bok om. Men för att inte sväva iväg för långt kan jag försöka berätta lite drömmar som jag har detta året, eller inom den närmsta tiden. Jag drömmer för det mesta om våran flytt nu för tiden. Får inte nog av inredningsbloggar. Har en mapp på datorn där jag lägger in bilder på fina rum, eller annan inspiration. Är inne i inredningsbutiker i stan och drömmer mig bort. Sedan denna sommaren, som jag har bestämt mig för att ska bli så jävla bra! Sen önskar/vill/måste jag resa till USA i år, ska tjata på mina föräldrar för jag måste dit.

Kommentarer
Postat av: Hanna K

Vart ska ni flytta? :)

2011-01-30 @ 18:19:45
Postat av: Anni

sv: Ungefär 500 meter härifrån bara! haha :)

2011-01-30 @ 19:21:07
URL: http://heyanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0