it's hard to take courage, in a world full of people.

Imorgon är det den värsta dagen på länge, helvetes dagen, matte b provsdagen eller vad man nu vill kalla det. Jag har pluggat lite men somnade när jag kom hem från skolan. Sedan drog jag mig till träningen. Ville egentligen bara stanna hemma och nu efter förstår jag inte varför jag inte bara gjorde det. Ibland borde man bara strunta i vissa saker när man inte har lust med det, annars blir det inte kul. Då blir det bara en sak man känner sig tvungen till.

Ligger här i sängen och somnar nog snart. Så jävla irriterande. Har suttit här och ätit knäckebröd. Har försökt få bort smulorna flera gånger men så fort jag lägger mig ner sticker det på armarna, sånt här kan jag bli så förbannad på!! Imorgon så har vi sovmorgon. Bara en halvtimme för min del men ändå. Sorry mates för denna urdåliga uppdateringen men ska försöka bättre mig när jag är på bättre humör och inte har prov :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0