jag behöver er hjälp!


gamla goda tiden

Okej, detta nyårslöfte är samma för mig som många andra. Bli nyttigare. Vilket jag vet (även mina vänner) att jag behöver. I förrgår köpte jag en jättestor påse med daim. Det stora problemet är just nu att jag inte åt upp den. Jag ligger i min säng, ungefär 3 meter ifrån daimpåsen, och känner lukten. Och eftersom jag har bestämt mig för att inte äta onyttigheter (trots att det är lördag) så är denna extra lockande, bara för att jag vet att jag inte får ta. Jag har bestämt mig för att jag får äta på fredagar och lördagar, men kändes ju dumt att börja året med att äta godis.

Så nu behöver jag er hjälp, jag vill inte att ni skriver några stöttande kommentarer som "du klarar det, det vet jag". Utan snälla, ös på med "du kommer aldrig klara det Anni" "Haha Anni detta är ett skämt, du kommer äta imorgon". Detta kommer göra mig så mycket mer motiverad!

BRING IT ON!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du klarar det aldrig Anni lika bra att ge upp!!!

2011-01-01 @ 23:31:38
Postat av: mailin

Anni du är sämst,, och att du ens försöker är ganska rooligt... vARSÅGOD !!

NEJ men alvarligt, du kommer ihåg tisdagarna,, när vi gick inom Hemköp och alltid köpte en massa onyttigt.. Det kommer bli samma detta året ,, bara så att du är medveten om detta ,, hahah ....

2011-01-02 @ 00:11:39
URL: http://malinelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0