lazy day

Igår var det fys med fotbollen. Alltså jag kan inte gå. Igår när jag skulle försöka stretcha hemma fick jag kramp direkt och jag kan inte stå på ett ben. Tror ni kan lista ut hur jobbigt det var, men fy fan vad det kommer ge om vi har det 1 gång i veckan! Åkte hem till Malino sedan med Iss och Lovisa. Åt marängsviss och hade det bra, fina vänner det där.

Kan även berätta att eftersom jag är i stort behov av pengar har jag börjat som städerska här hemma. Igår städade jag i över 3 h. Annars är mitt liv inte så händelserikt just nu, men jag gillar det! Är riktigt glad nu för tiden. Har fina vänner, gillar skolan, fin familj och det går min väg just nu. Been a while!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0