lovisa andersson


Alltså denna människa. Jag vet inte hur jag ska börja eller om jag kan sluta skriva om henne. För det finns så jävla mycket bra att skriva om henne. För det första, aldrig att hon skulle sätta sig själv framför någon annan. Hon tänker alltid på sina vänner före sig själv. Hon är också riktigt smart, jag har alltid önskat att jag var lika smart. Vilket jag aldrig har varit och aldrig kommer bli, haha. Ända sedan vi var små och "spelade" djur, stad och land (eller Stop the bus) vann hon alltid. Inte bara är hon smart, hon är verkligen någon man kan lita på. Jag vet att jag kan ringa exakt när jag vill vart hon än är och jag vet att hon finns där. Hon ser även riktigt bra ut, och har grym klädstil. Min mamma tjatar alltid om att hon ser ut som Cameron Diaz. Det är konstigt att hon inte tröttnat på mig, så mycket som jag tjatat ut henne om bland annat killbeskymmer. Jag hade kunnat sitta här och skriva en roman men tyvärr är jag redan sen. Fan vad jag älskar henne♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0