so sweet that it drives me crazy.


Hej på er! Har precis fått i mig lite tacos (förvånade?) efter en dag i skolan. Tacos är som det nya kebab för mig. Är ensam hemma vilket jag älskar att vara. På natten kan det väl vara lite smått obehagligt men på dagen tycker jag det är så jäkla skönt!

Ledsen för att jag är rätt dålig på att lägga ut bilder nuförtiden. Men min dator är redan fullproppad, kommer hela tiden upp påminnelser att jag måste göra en diskrensning och att den inte har plats för att göra uppdateringar och sånt för att datorn är så full. Så ni får vänta till det blir finare väder då det tas lite fler bilder och jag förhoppningsvis rensat datorn lite! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0