we all got the same blood flow.



WHAT A DAY! Har haft en riktigt bra dag och just nu är livet för en gång skull hyfsat rättvist! Kommer ångra mig att jag skrev detta imorgon när jag har fys i 2 timmar med fotbollen...... hehe. Efter skolan tog jag och Tilden en sväng inom stan. Jag skrattar bara jag tänker på det. Tilda satte på sig en av dem fulaste mössor jag sett, som fanns i butiken, och låtsades gå runt med den och kolla kläder. Jag gick efter och filmade i smyg för att vi skulle filma alla blickar. Haha rätt typiskt oss, förra gången skulle man sätta ihop en "outfit" och så skulle den andra personen gissa vems kläder man liknade.

Ikväll ska jag ta med min kompis Malin. A in till den stora staden för att PARTA LOSSSS!! Nja så är inte riktigt planerna för kvällen. Kan tyvärr inte skriva här för är en (extremt) försenad julklapp till min sköning. Eftersom det är fredag får jag äta godis så har tryckt i mig choklad i mängder, även cola. Ha en bra fredagskväll people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0