lover be strong.

Vilken bra dag idag eller! Även fast matteprovet gick käpprätt åt helvete så har det varit en bra dag. Träffade Malin en stund efter skolan och vi gjorde tacos! Vattnar i munnen på mig bara jag tänker på det. Nu har jag ätit 4 apelsiner och ska snart hoppa in i duschen. Lång och tråkig dag imorgon...

Förövrigt börjar jag redan kolla på hur mitt rum ska se ut när vi flyttar. Har mina funderingar men sitter och kollar på lite inspiration, sjukt vad mycket coolt och fint det finns! Innan var jag helt inne på att ha sån "klädhängare" i rummet eller vad man nu kallar det. Nu är jag däremot tveksam. Har ju däremot ett rätt bra tag på mig att bestämma mig :p








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0