weeds <3



ALLLLLLLLLLLTSÅ FÖRSTÅR NI MIN LYCKA?!?! Nahe. Då ska jag berätta. För 6 dagar sedan köpte min mamma en ny serie, Weeds. Kollar klart hela på en dag och har sedan känt ett stort behov av att se säsong 2. Har frågat runt alla mina vänner om någon har den, utan resultat. Så idag när jag var och handlade med mamma på Maxi, kommer jag på den briljanta idéen att gå och se om dem möjligtvis har den. Det första jag hittar är säsongerna 1-4!!!! För bara 400 kr, vilket betyder 100 kr per säsong. (borde jag välja matte C?!?). Och som ett plus på detta har vi ätit tacos till middag idag igen! Gissa vem som valde?

LIVET LEKER, och från mig lär ni inte höra mycket förrän om några timmar. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0