vem lämnade vem



Jag jobbar riktigt mycket nu. Jag veeeet, jag ska inte klaga. Men inatt sov jag 1,5 h och jobbade sedan 12 timmar. Det tar på krafterna! Började klockan 5 imorse. Alltid när jag ställer alarmet lägger jag mobilen långt bort från sängen så jag måste gå upp för att trycka av den och vaknar till lite. Detta hände dock inte imorse. Vaknade med mobilen i sängen, däremot bara 04.10 så det var ingen fara.

Imorgon är det jobb igen som gäller. Började vid åtta så det är sovmorgon ;) Slutar framåt fem tiden och sedan ska jag äta på Harry's och kolla bio, antagligen någon av filmerna ovan. Så mysigt när det är så kallt väder ute. Nu ska jag däremot sova! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0