yesterday, all my troubles seemed so far away.









Vilken lyckad lördag det blev eller! Förfest hemma hos Cocco och sedan in till stan för fest. Tack allihopa!! Tyvärr ser jag som vanligt ut som ett freak på varenda bild, haha. (ni som är med på bilderna- säg till om ni vill att jag tar bort någon)

Idag vaknade jag vid nio men somnade om direkt. Framåt 12 tiden släpade jag mig upp istället och käkade lite frukost. Sedan har jag legat och kollat Weeds hela dagen, mamma har nämligen köpt säsong ett. Och ni som inte har sett den- se den!


Kommentarer
Postat av: Cissi

sv: Jaa jag tyckte det var grymt kul att du var där med! :D:D



Tog sista bilden från dig (A) hoppas det var okej!

hahahha det tog ett tag för mig innan jag fattade att det var jag på den xD HAHAHA MOBBAD!<3

2011-01-23 @ 22:40:01
URL: http://randome.blogg.se/
Postat av: Annika

Jacky, vill du skicka första bilden till min hotmail? :)

2011-01-24 @ 21:49:30
Postat av: Anni aka. Jacky aka. Ann-Marie

sv: Självklart, gör det direkt :) puss

2011-01-24 @ 22:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0