malmöööee.

Z219164755_large
Sådär ja, då var denna dagen över. Haft en bra söndag. Gått på bio och sovit. Inte gjort något som jag tänkt (och borde) gjort, pluggat och städat. Imorgon har vi skollagsmatch med eftersom min jävlahelv *alla svordomar jag kommer på* höft inte är bra än så kan jag inte vara med. Lägger fan ner fotbollen snart om jag inte blir frisk. Okej, nej det gör jag inte men så jäkla frustrerande det är. Men får åka till skolan och äta frukost och kolla på matchen istället.

Sedan vid 12 åker jag med mamma till Malmö. Missar dansen som jag ändå inte kan vara med på, samt alternativ medicinen. Mamma hade något ärende där så hänger med och så tar vi en lunch och så sen. Nej, nu ska jag ta en dusch och sedan gå och lägga mig. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0