måndagskväll.


Den här bilden, så jävla onödig. Vem bryr sig? Bara för den spillde jag ut över mitt bord. Men i alle fall, såhär ser min kväll ut och min natt kommer också att se ut såhär. Har plugg så det räcker och blir över och måste skriva klart ett arbete. Börjar nog bli sjuk också så fixade lite varmchoklad.

Annars har dagen varit riktigt bra! Vinst med skollaget och sedan blev det Gekås med mamma, Adam och Malin, istället för Malmö. Mamma behövde visst inte åka dit idag. Hittade ingenting idag... haha. Sminkborttagningsmedel och en sak till köket, ja det var det! Men mysigt att hitta på något! Sedan avslutade vi med varsin kebabrulle (♥) innan vi åkte hem! Bra dag och mindre bra kväll. Hörs sen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0