pick me, choose me, love me.

                     Tumblr_lgyrkiwjos1qfovpfo1_500_large
Sådär då har jag kollar klart dagens avsnitt av Grey's Anatomy och även varit ute med hundarna. Alltså Grey's Anatomy, grät redan innan något hemskt hänt typ. Kom några ambulanser och då började jag lipa, vad händer? Den serien får mig att bete mig som en lipsill. Men bra är den. Nu ska jag lägga mig och kolla på Män som hatar kvinnor, igen, haha. Ser aldrig klart den, hinner alltid se 5 minuter innan jag somnar... Sov gott, puss!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

I pick YOU, choose YOU and love YOU!! <3

2011-03-17 @ 16:02:58
Postat av: Anni

I pick u 2, choose u 2 and LOVE U 2! du är bäst <3

2011-03-17 @ 16:52:40
URL: http://heyanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0