studiedag.

                          
Istället för att råplugga nu in på natten (matteprov imorgon som sagt), har jag bestämt mig för att testa en ny metod. Gå och lägga mig i hyffsad tid och släppa matten, hehe. Får se imorgon hur denna metod fungerar. Tog en lunch med Issa i stan idag, jättemysigt! Förövrigt måste det vara mågot fel på min mage, är fortfarande ÄCKLIGT mätt sedan vi åt och har precis spytt (självklart inte med vilje). Inte för att jag mår illa, utan för att jag är så jävla mätt. Tacosen har förstört min mage.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, sedan lägga fram lite kläder inför imorgon. Kommer till skolan 1,5 h innan jag börjar så har tid att plugga då! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0