nytt.

 
 
 
 
Eftersom jag verkligen inte orkar ta fram kameran för att ta bilder så får ni dessa riktigt suddiga. Bättre än inget! Har köpt 2 stycken sånna armband som på bilden, resten är från London sen mamma och pappa var där. Dagen har varit okej, varit väldigt trött i skolan så när jag kom hem la jag mig och kollade på en film. Däremot utan att somna! Sedan bakade jag en kladdkaka (pappa bad mig, lovar!!!!). Någon skulle komma hit ikväll och äta så fick under knivhot baka en......... typ, haha.

Pappa skulle fixa lite lax och potatis och romsås ikväll, alltså finns det något godare?! Just nu äter jag hellre det än kladdkakan. Kan vara för att jag blev sort of magsjuk av den på Robert's, så ät inte den där!! Spydde upp den när jag kom hem för er som vill veta. Så fort jag tänker på den får jag klökningar. Vi hörs sen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0