Magaluf












Magaluf 2011


Fick en fråga i kommentarfältet om Magaluf så tänkte att jag lika väl kan svara på den här för kom på att jag inte lagt upp några bilder sen resan här! Hej du var i magaluf förra året va? Var det skoj? Finns det ställen som man bara inte får missa när man är där? :)

Ja jag var där förra sommaren och det var SJUKT roligt! Åk dit! Aldrig flabbat så mycket som på den resan. Några klubbar som man inte får missa är Grabbarna grus beach club. Finns 2 grabbarna grus men den ena är riktigt seg, i alle fall när vi var där. Aldrig en pers där typ, men beach cluben var vi på nästan varje dag sen. Typ bara scandinavier där. Sen finns också BCM som är en klubb man betalar för när man går in, kommer inte ihåg hur mycket, tror det var ca 200 spänn, sen får man all dricka gratis där inne. BCM var gigantisk men när vi var där sög musiken tyvärr men annars sjukt rolig klubb! Inte för att man åker på en sån här resa för att shoppa direkt men det finns ett stort shoppingcenter om man tar en buss på ca 10 minuter till Palma tror jag det var... Med riktigt bra affärer som Bershka osv. Tyvärr kommer jag inte på namnet på shoppingcentret men finns säkert om man söker på google. Här var vi 2 dagar i rad, haha. Bussresan hem är roligast, ni måste sätta er längst bak i bussen om det är sån jättelång buss. Då flyger man svin högt över gupp osv, haha. Ja, annars finns det andra roliga klubbar också, men dem 2 är nog roligast. Vi gick runt i alla första kvällen och det fanns många roliga klubbar där det var flest spanjorer också! Ja... det är nog det! Om du undrar något mer är det bara att fråga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mkt! bra tips, kul att ni hade en sån rolig resa :)

2012-04-23 @ 20:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0