ny.

image description
new- hatt. tänk turkey, bränna, långklänning och stora brillor. nomnom.

SÅ taggad på att ta studenten nu. Var på möte idag där jag intervjuades, mer om det när jag vet mer om det blir av osv. Känns skönt att ha börjat planera lite inför hur hösten ska se ut. Älskar att vara spontan och inte ha så mycket planerat men ibland kan det vara skönt att veta lite hur ens framtid ser ut!

Igår skickades PA-arbetet in. Därav alla inlägg här på bloggen som togs bort, behövde få bilderna från mobilen till datorn lite snabbt. Är så stolt över mig och Malin som gjort ett riktigt bra arbete, imorgon ska vi bara kicka ass på redovisningen sen kan vi lägga detta bakom oss. Nu ska jag däremot försöka sova så man är någorlunda pigg när man redovisar.. wish us luck! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0