Ice cream doesnt help with a bad mood. It cures it!

Kom precis hem från Möllegård med mamma. Var helt slut efter jobbet så efter att jag vrängt i mig en baouta lunch var jag sugen på något mer. Smsa mamma och frågade om hon var sugen på Möllegård så fick bli en tripp dit. Först tog jag mina favoriter, chocklad och hasselnöt. Men var inte riktigt nöjd efter dem så fick bli en jordgubb också. Får inte nog av deras glass! 
 
Imorgon väntar jobb igen, fick hoppa in i mejeriet eller i frysen, ska bli lite kul att testa något nytt! Efter det blir det hem att svida om och hämta upp en jobbakompis och vidare på personalfest, ska bli kul! 

Kommentarer
Postat av: Malin

Glass är bäst! Vi borde åka dit på söndag , haha :)

2012-08-09 @ 23:34:51
URL: http://malinelizabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0