bra dag

Vilken bra dag jag haft idag. Ni vet för någon vecka sedan berättade jag ju att jag kommit på hur jag vill göra med mitt rum? Har inte kunnat släppa det så idag körde jag till IKEA för att inhandla allt jag behövde. Åkte själv och jag tycker verkligen det är skönt i mellan åt. Man behöver egentid ibland och idag passade det perfa! Så körde till IKEA och plockade på mig, fick med mig allt jag skulle ha. Blev en snabbis på Väla innan jag styrde hemåt.
 
Pappa och jag ska få upp allt i helgen så då får ni se resultatet! Har lagt in min matta och den passade bra till rummet. Kom på när jag körde hem från IKEA att jag inte mätt eller knappt kollat hur stor mattan var..... Men ibland har man tur! Snart kommer Malin, wiihooo! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0