Första advent

Första advent idag då! Vet inte vad det är med mig den här julen men är helt tokig i allt som har med den att göra. Längtar ihjäl mig till lördag! Först ska jag och bebbo ovan julbaka. Så mysigt så jag dör typ. Ja ni hör ju? Julgalen! Sen blir det julbord med familjen. Dör igen! Idag har jag vrängt i mig pepparkakor och imorgon blir det förhoppningsvis lite julklappsshopping.
 
Annars idag hängde vi lite på julskyltningen tills man kunde bryta av mina fingrar (trots handskar) och då hoppade jag in i bilen och körde hem. Stog inte ut en sekund till i kylan. Nu blir det vänner och imorgon är det bara 6 veckor tills jag åker, förstår ni?? I don't! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0