Julafton

Julafton. Jag älskar det. Alltså denna dagen är magisk. Alla har ju sina olika traditioner och våran första del av dagen är det all fokus på pappa som gäller. Han fyller nämligen år. Han började öppna Filips paket och i där fanns det en termometer. Sen öppnar han Filips andra paket där han hittar batterier.... Sen är det dags för mina. EXAKT likadant. Först termometer, sen batterier. Snacka om att vi pratat ihop oss...
 
Sen kom mamma och vi alla åt julfrukost. Efter det tvingade jag pappa ta bild på mig och hundarna framför granen som jag hade tänkt skicka till min värdfamilj. Hundarna ville ju inte riktigt sammarbeta om man säger så.... Lite senare kom mormor och även våra kusiner! God mat och paketöppning med tärning har kvällen bestått av. Jag är så glad över alla paket jag fått, herregud vad fina saker och användbara saker jag fått. Vi avslutade dagen med Ett päron till farsa firar jul, detta har också blivit en tradition och jag ÄLSKAR den filmen. Nu ska jag sova och stänga av mobilen för INGENTING ska få störa min sovmorgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0