nattens projekt

Det här med att jag inte kan sova på nätterna börjar bli så jäkla frustrerande. Börjar tänka och inatt kom jag i och för sig på bästa idén för mitt rum! Har stannat lite i inredningen och för tillfället är mitt rum trist. Har i princip endast min säng och "grenen" jag hänger kläder på. Allt är vitt och några långa ljusstakar står på golvet. Ja, det är det.
 
Men nu fick jag en riktigt bra idé om hur jag skulle kunna göra. Började flytta sängen precis men lät rätt mycket och vill ju inte väcka dem andra... Problemet med mitt rum är att jag har snetak på båda sidorna, vilket gör att det är rätt svårt att ha möbler osv. Har därför inte riktigt orkat ta tag i det sen vi flyttade men nu (lagom tills jag ska flytta igen, hehe) tror jag att jag har det. Helgens uppdrag blir helt enkelt rummet! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0