update

Nu har jag fått provsvaren och det gjorde mig så himla glad. Jag fick reda på att jag har långsamma hjärtslag (som jag förstod det som), däremot gör detta ingenting och i och med att jag spelat så pass mycket fotboll som jag har är det okej och inget farligt. Sen hade jag även extra hjärtslag vilket kan ha lurat EKG:t och att man då trott att jag hade hjärtflimmer.
 
LÄTTNAD! Jag kan alltså åka till USA och det är inget större fel på mig! Omtumlande dygn om man säger så. Jag som inte brukar gråta var som ett vattenfall. Speciellt när läkaren började prata om hjärtinflammation. Men nu kan jag släppa det och se fram emot min resa istället. Så jävla läskigt när det handlar om ens hjärta.
 
Förövrigt har jag shoppat massor med julklappar. För en gångs skull är jag ute i god tid. Annars är jag en av dem som hänger i stan dagarna innan med hjärtat i halsgropen och springer ut och in i varje butik för att hitta julklappar. Har även fått lite förtidiga julklappar jag med. Bland annat halsbandet jag har på mig, kommer bättre bilder imorgon för nu ska jag julbaka med mina vänner! Puss och trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0