lyckat/lycklig.

Alltså denna resa! Jag tror man behöver komma iväg i mellan åt för att få perspektiv på vissa saker. Tror ni inte det? Att ibland är allt man behöver få komma bort och slippa tänka på allt som tynger ner en. Även fast vissa saker alltid finns med en vart man än befinner sig kan det kännas lättare att inte vara runt de saker man förknippar med jobbiga. Eller de saker som för tillfället gör en ledsen.

Känner mig 10 gånger lyckligare än vad jag gjorde innan jag åkte. Man hinner samtidigt tänka så mycket när man är iväg. Tänka igenom allt 100 gånger om och avgöra om vissa saker verkligen är så bra som man vill tro, eller snarare om vissa personer är som man hoppas. Ja denna resa har nästan räddat mig! SÅ KUL! 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag gillar det jag läser! Kanske för att du har så rätt?! Innan lovet hade man inte alls någon glöd i sig.. Hoppas det håller i sig nu bara.. ;) <3

2012-02-26 @ 21:54:37
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0