Today is a good day.

Alltså denna dag... Vet inte vad det är för något med den? Den är bara bra. Riktigt bra. Kom för en stund sedan innanför dörren efter att ha varit ute i någon timme. Så nu är alla lappar till PA-arbetet utdelat, känns SÅ bra. Så imorgon kommer jag och Malin hänga utanför affären i Harplinge först, sedan Haverdal. Kom och mingla vettja! Nej men trots kylan ska det bli roligt!

Annars vet jag inte varför jag är på så bra humör. Kanske för att jag börjat planera inför min framtid... Jag och pappa ska sätta oss och kolla på allt ikväll. Känner något lugn i mig som jag inte gjort på riktigt länge. Har varit inne i någon ångest period som varit rent åt helvete. Vet inte varför men ångest är något jag får så himla lätt. Kan komma från ingenstanns och plötsligt förstöra en hel dag, eller vecka. Men för tillfället känns det bra. Bestämde mig inför detta året att ha mer självrespekt. Mitt enda nyårslöfte och hittills måste jag säga att det går riktigt bra. Så jävla viktigt det är egentligen? Och i flera fall är jag själv den enda jag inte visat det. Ändring på det! Vi hörs sen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0