Långhelg!

Nu tar jag helg! Har inga lektioner imorgon vilket är riktigt skönt. Började med PA arbetet på riktigt imorse också. Tänkte att jag kan göra lite reklam för det här.. Jag och Malin ska hjälpa de hemlösa genom nattcafet. Vi har riktat in oss på hygienartiklar, så som underkläder, schampoo, balsam, bindor, handdukar osv. Om det är någon som skulle kunna tänka sig att skänka en flaska schampoo eller liknande hade det varit guld värt! :)

Just nu är jag och handlar med mamma. Hon ville handla på Willys? Kallade henne förädare men hon lyssna inte :(


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill också ha HELG!!

2012-01-20 @ 12:39:43
URL: http://malinelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0