grillkväll

Spontanbjöd hit lite tjejer på grillkväll igår, supermysigt!
 
Herregud vad trött jag är! Efter jobbet idag tänkte jag åka ner till stranden en liten sväng. Hade däremot ingen bil hemma så vägde mellan att antingen ta cykeln eller se om svarta faran fortfarande fungerande (moppen). Eftersom klockan redan var över 16 när jag skulle iväg tog jag moppen till Särdal. Så skönt, inte en människa och hyffsat vindstilla. La mig på min filt med musik i öronen och somnade efter ungefär 10 minuter. Vaknade upp någon timme senare av att jag höll på att frysa ihjäl.
 
Nu ska jag ut och springa och sedan träffa Lollen, hon åker tillbaka till Norge imorgon :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0