klant

Detta är jag i ett nötskal alltså. Jag och Adam hade varit och hyrt filmer (Ica Age maraton nu) och parkerade bilen utanför huset. Medan vi åkte från hemmakväll hade jag tappat en godis mellan sätet så tänkte ta upp den. Trycker ner handen trots att det gör ont. Allt för en godisbit. När jag har godisen ska jag dra upp handen men den sitter fast. Alltså inte sitter fast lite löst utan den SITTER FAST. Stenhårt. Så jag får ropa på Adam som redan hunnit springa in i huset och han får komma ut och hjälpa mig. Men det går fortfarande inte. Efter ungefär 5 minuter med Adams hjälp lyckas jag dra fram handen så den kommer loss. Däremot var/är jag rejält svullen och röd. Alltid är det nått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0