summertime


Alltså allergin idag...... Den är inte nådig! Förstår inte hur jag ska kunna jobba, har bara lust att dra täcket över huvudet och sova. Trodde jag var sjuk när jag vaknade. SNÄLLA väderguden gör så att det regnar för jag klarar inte av detta mer..
 
I lördags var vi hos Lollen som sagt, åt världens godaste tårta. Blev en sväng in till stan sedan innan jag körde hem och somnade. Igår efter jobbet åkte vi till Maxi (tillbaka till jobbet, hehe) för att köpa lite frukt och sätta oss på stranden. Spelade kubb och yatzy. Perfekt sommarkväll! Nu strax är det jobb som gäller, bli inte rädda när ni ser mig, är bara min allergi som gör att mitt ansikte är uppsvullet och ögonen är som streck. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0