today.

Förstår inte vad jag gör uppe.... Är helt slut och känner att jag kommer somna vilken sekund som helst men ändå stänger jag inte av datorn. Idag lyckades i alle fall solen visa sig så jag och Filip drog ut en filt och la oss och solade, båda sitter nu illröda här inne. Men får väl hoppas det blir någon nyans brunare! Sedan blev det after beachen, pinsamt att erkänna som Halmstadbo men det var första gången jag var där. Sedan blev det grillning och kubb hos Agge! Imorgon blir det Götet med mami, hoppas även på att få tag i Madonna biljetter.... Men innan dess ska jag fan masa mig ut på en springrunda, förstår inte vad som har hänt med mina matvanor på senaste tiden? Kan inte sluta äta. Jajaaaa nu ska jag sova. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0