soligt

Vaknade nio och kollade ut, flög nästan upp och satte mig och käkade. Drog på mig bikinin och tänkte gå ut och lägga mig men kom då på att snickarna är här. Ni anar inte hur frustrerande det är. Vart jag än är i huset är det någon utanför. När jag ligger i min säng så bankar dem utanför fönstret och när jag sitter och äter sitter någon där i en lastbil utanför och när jag kollar tv håller någon annan gubbe på med något på altanen. Blir galen. Men snart är dem klara här.
 
I alle fall... Ville inte ligga där ute i bikini när dem gick runt här så drog till mamma där jag spenderade hela förmiddagen. Försökte få tillbaka lite bränna från Turkey och tror jag lyckats lite i alle fall. Mitt ansikte svider! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0