Poledancing!

Alltså vilka vänner man har! När jag fyllde år fick jag ett kort där de stod att jag fick ett äventyr lite längre fram. Igår var dagen kommen så halv ett åkte vi från Sannarp. Jag hade ingen aning om vart vi skulle men en stund senare var vi i Malmö. Dagen inleddes med att strosa på stan och en fika innan vi fortsatte.

Efter det blev det något jag ALDRIG kunnat gissa: POLEDANCING! Blev rätt chockad när jag gick in i salen och såg massa stänger, haha. Det var så kul! Efter dansen avslutade vi på en mysig restaurang innan hemfärd. Denna dagen var verkligen en av dem bästa på mycket länge och jag blir så glad när jag tänker på vilka fina vänner jag har som hade ordnat detta till mig. Jag är lyckligt lottad! Tack tack tack girls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0