Hair.

Ska klippa och slinga mig imorgon. Så jävla ointressant för er egentligen men jag har sån BESLUTSÅNGEST! Blir galen. Grejen är att jag älskar att vara brunett och känner att det är mer min färg än den blonda. Men om jag färgar det mörkt nu kommer det ändå blekas i Turkiet (som vi åker till om ca 13 dagar, vad tog tiden vägen?!). Till balen är det snyggast med blondare till min klänning och till studenten vill jag vara lite ljusare i skallen. Så det lutar åt att lägga i ljusa slingor, men sen kollar jag på bilder när jag precis gjort det mörkt och då vill jag bli mörkare... Jaja, who gives a damn?


Kommentarer
Postat av: Maryy

BRUNETT!! <3

2012-05-07 @ 07:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0