frisörbesök

Har ju glömt att berätta en sak för er! När jag var i Stockholm gick jag till frissan för var i stort behov av en total förändring. Har därför klippt av mig nästan hela håret!!!! Okej nu ljög jag... Men gjorde ombre och klippte bort det som behövdes. Det blev förfärligt. Men tänkte att jag måste vänja mig i det men nu gick det inte längre. Om jag hade gjort det här i Halmstad hade jag självklart gått tillbaka. Men blir lite komplicerat att åka till Stockholm för att fixa frippan. Så idag var jag och fixade det näst intill svarta (!!) håret och nu känns det mer som mig!
 
Så det var den lilla storyn om min vecka med svart hår. Nästa gång jag är sugen på en förändring ska jag läsa denna meningen: GÖR DET INTE, DU KOMMER BARA ÅNGRA DIG. Så hedan efter blir det nog inte mycket till förändring på min skalle. Tråkigt men sant! Fredag förövrigt, me like!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0