gahh blir galen!

Usch, vissa nätter är värre än andra! Inget större fel på denna men vid denna tid börjar alltid jag tänka som FAN. Jag är så sjukt stressad inför USA. Vet inte riktigt hur jag ska förklara hur stressad jag känner mig med det på nätterna. Aldrig på samma sätt på dagarna. Då känns allt bara roligt. Men när jag inte kan somna på nätterna börjar allt snurra. Något jag inte alls känner igen hos mig själv. Vanligtvis är jag inte alls så lätt stressad utan brukar snarare reagera lugnare när jag kommer i en stressad situation. Men allt inför visumet gör mig galen. Så mycket att fixa och jag kan inte riktigt tänka klart när det kommer till det. Som tur har jag en stöttande familj som hjälper mig i alla lägen. Men jag brukar aldrig oroa mig på det här sättet? Tänker alltid att det löser sig, och på ett och annat sätt har det gjort det. Dags att hitta tillbaka till gamla vanor känner jag. Trivdes bättre med dem. /Nattänkarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0