kom hem dååå

Började dagen med att ställa mig och baka bröd som sagt och DAMN vad gott det blev! Har käkat upp hela limpan hehe. VARFÖR kan jag inte bara sansa mig och typ ta två skivor till frukost och sen spara resten? Nej, då ska jag äta 7 stycken till frulle sen efter kvällsmaten vränga i mig resten. Jaja, gott var det i allefall. Ska langa upp receptet här tänkte jag om någon var sugen på att göra det.
 
Förövrigt tycker jag att mina vänner som är ute på resande fot kan komma hem typ NU? Så otroligt jobbigt det är att inte ha personer som man vanligtvis har nära en så långt ifrån en under sån lång tid. Okej, krångligaste meningen ever men ni förstår! KOM HEM HÖRRNI :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0