halloween

Försökte få ihop ett inlägg när jag kom hem inatt. Men det gick bara inte. Var så fruktansvärt trött. Denna helgen har bestått endast av jobb. I fredags natt jobbade jag på morfars, lördag dag på Maxi och lördag natt på morfars. Vilket har resulterat i att jag idag är helt slut. Igår skulle som sagt alla i personalen vara utklädda och det blev katt för min del som jag skrev om. Hade öron och endast svarta kläder. Bilderna är tagna efter kvällen så sminket ser rätt kladdigt ut, haha! Kul kväll!

 

Annars dåååå? Ledsen för sämst uppdatering men har inte haft tid eller lust. Annars rullar väl allt på hyffsat tycker jag. Jag och Malin har äntligen lyckats få tag på Swedish house mafia biljetter! Vi kommer gå på lördagens spelning (24 november) och ska hämta biljetterna på måndag. Så om allt går som tänkt så får vi dem då. Alltid en chansning man gör när man köper dem via blocket. Men ibland får man chansa lite här i livet. SOM vi pratat om Stockholm nu, haha. Har bestämt att vi ska dit för några månader sedan och äntligen börjar det närma sig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0