streets

Gatan i San Francisco jag kommer bo på, om jag har kommit rätt... haha. Idag firade vi mig med släkten! Fick en San Francisco turist bok bland annat! SÅ bra och har läst i den nu ikväll och massor med bra tips. Ibland vill jag bara åka nu medan det ibland känns snarare läskigt än roligt. Antar att det är lite så! Nu har jag i alle fall hunnit smälta det en aning vilket känns bra.
 
Imorgon blir det som sagt roadtrip till Helsingborg med Malin! Blir att köpa SHM-biljetterna och sedan en sväng till  Väla. Håller som sagt i pengarna så blir nog mestadels bara att kolla. Köpte en ny jacka i fredags förresten! Eftersom jag jobbade hela dagen på min födelsedag (torsdag) så bestämde vi att hitta på något kul på fredagen istället. Blev en sväng till Göteborg med mormor och mamma! Riktigt mysigt. Nej, nu ska jag sova, öppnar imorgon! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0