sunday!

Vaknade på rätt sida idag trots natten. Fy, värsta på länge. Är bara så ledsen över att vissa saker har blivit som det blivit och är så besviken på saker jag egentligen inte borde behöva vara. Känns skönt att börja på ett nytt kapitel i januari och jag vet om att jag behöver det. Vet egentligen inte varför jag delar med mig av detta här heller men det är så skönt att få skriva av sig. Har enda sedan jag var liten älskat att skriva och medan alla i skolan hatade att behöva skriva olika texter i lågstadiet, var det det bästa jag visste. Men ja, idag är det farsdag och det ska vi fira med god mat och förhoppningsvis någon miljon eller två, tveksamt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0