vad jag lever på för tillfället

Det är att jag och Malin ska åka hit! Alltså jag ÄLSKAR denna staden. Har alltid gjort det och ska bli underbart att få besöka den 2 gånger innan jag flyttar. Först åker jag och Malin dit för en party och shopping weekend. Sen åker jag och pappa dit senare i december för att fixa med mitt visum. Då jag jobbar väldigt mycket för tillfället känns det skönt med ett litet break. Man kan behöva det ibland!
 
Annars dååå. Har blivit beroende av Rayman. Adam är sjuk i feber och hosta så han och jag letade som galningar efter sladden till playstation 1 men lyckades inte hitta det, förrän nu ikväll! Ska sitta hela min lediga helg med det!!!! Untz! Nej jöbb imön. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0