veckans bästa dag

Och den har spenderats endast i soffan. Det gillar vi. Fredagar är verkligen speciella. Även fast man jobbar dagen efter kan man känna i luften liksom att det är någon speciell känsla. Som sagt så är det jobb som gäller hela helgen men vill ändå bara att dagarna ska springa iväg innan vi åker till Stockholm!!! Alltså denna längtan jag känner för tillfälllet är extrem. Tänk om EXAKT en vecka står vi inne på Friends arena redo för SHM. Ska bli magiskt. Ni ska se dem smsen jag skickat till Malin den senaste tiden, haha. Kan ge er på ett ungefär: "ALLTSÅ EN VECKA?", "KAN VI INTE ÅKA NUU?".
 
Förresten! Har ju inte berättat om det märkligaste som hänt dem senaste 3 mornarna. VARJE morgon har jag vaknat och kollat på klockan och det har stått 10.00. Alltså alla dem 3 senaste mornarna. Är inte det märkligt? Kom ihåg i onsdags att jag tänkte "namen, prick 10.00", och i torsdags "oj, idag också", men idag var det nästan bara konstigt? Inbyggd väckarklocka! Nej hörni, nu ska jag leta San Francisco bloggar. Min bästa kvällssyssla nu för tiden! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0