what a day!

Ja, nu ska ni få höra... Herregud! Som jag skrev igår skulle jag och Malin till Helsingborg för att köpa Swedish house mafia biljetter av en på blocket. Allt verkade skitbra och efter vi virrat runt en stund i Helsingborg knackade vi äntligen på huset där vi skulle hämta dem. Betalade och kollade på biljetterna i bilen... Då ser vi! Biljetterna är för olika ingångar och en av dem är exklusive garderob (båda skulle vara inklusive). Ringer tjejen som vi köpt dem av och hon hade ingen aning om det.... Hehe. 
 
Blir riktigt besvikna men gick in på ticnet och såg att det fanns biljetter där? Så vi bokade inför fredagen och knackade sedan på dörren igen och sa att vi ville ha pengarna tillbaka, vilket vi fick. Hon bad om ursäkt och var verkligen ledsen, kan ha blivit något fel. Men så satte vi oss i bilen igen och körde mot Väla. Kunde inte sluta flabba. Hemvägen var ju också en historia i sig... Alltså jag blir så trött på mitt lokalsinne. Efter att ha kört i en timme förstår vi inte varför inte Hallandsåsen har kommit, hehe. Har kört fel och var i Markaryd. Men hem kom vi, med biljetter också! Bra och rolig dag! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0