1 november imorgon

Imorgon fyller jag år! 19. Känns väl inget speciellt. Jävligt mycket nu när jag skrev det? Nitton. Sista året på tonåren. Stora delar av det året kommer spenderas i USA vilket ska bli fantastiskt. Har på känn att det kommer att bli ett bra år. Ett år där jag växer i mig själv (både psykiskt och fysiskt i USA, haha), lär mig nya saker, får prova på att leva ett hela annat liv och att få göra det jag drömt om så länge! Ja, nu kom jag in på USA som vanligt.... haha. Känns som vad jag än pratar om nu för tiden kan jag koppla ihop med USA. Ledsen mina vänner för detta men är ju så jävla förväntansfull. Nu ska jag spendera sista tiden som 18-åring med mina bröder. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0