kanelbullens dag

Idag är den kanelbullens dag och det kan inte många ha missat så mycket man läser om det överallt! Hade inte riktigt koll på det själv men när jag kom till jobbet idag (jobbar på ett cafe) såg jag hur många vi hade så då förstod jag! Har sålt över 200 idag. Jag är inte så jätteförtjust i det men köpte med mig några hem till familjen.

 

Annars idag står spinning på schemat och sen ska jag packa! För i övermorgon åker vi!!!! Osis bara att jag är sämsta packaren på denna planet. Kan inte riktigt det för får sån beslutsångest. Man vet ju aldrig vad man känner för att ha på sig när man är där och sen finns det inget värre att glömma saker, så därför är det likabra att slänga ner allt tänker jag. Resluterar dock bara i massa onödigt bärande....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0