Har ju helt glömt att berätta.

Jag har nu tackar ja till familjen i San Fransisco och flyttar alltså till USA i januari! Hur jävla sjukt är inte detta? Ledsen mina vänner att jag bloggar om det innan jag berättar för er men kostar kosan att smsa runt till alla här i Spanien och dem flesta visste ju om att jag skulle flytta dit, var mer en fråga om när. Men ja, nu är det alltså klart. Ska berätta mer om allt när jag kommer hem men ville bara meddela mina närmsta (och ni andra) som läser bloggen. Puss


Kommentarer
Postat av: Cissi

Wow! Fan va ballt! Kul för dig! Det lär ju bli helt underbart grymt! vilka är du i spanien med förresten? :)) <3

2012-10-10 @ 16:12:18
URL: http://inspirations.blo.gg/
Postat av: Issa

OMG!!! Vad roligt! Haha min första tanke när jag läste detta var vafan har hon inte sagt nåt för?? Men sen såg jag förklaringen! Men du, då börjar jag titta på semester till san fransisco nu då! ;) Hoppas du har det bra i Spanien och solar lite för mig som jag sa! Puss

2012-10-10 @ 17:28:55
Postat av: Cissi

Jaha! Va kul! :D Skönt att komma iväg från detta sugväder vi har hemma ;) hur länge är du iväg? :) <3

2012-10-14 @ 15:55:47
URL: http://inspirations.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0